رونمایی از نرم‌افزار «به قلم دجال» در یزد
کد خبر: 3762730
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

رونمایی از نرم‌افزار «به قلم دجال» در یزد

گروه معارف - نرم‌افزار مهدوی «به قلم دجال» در مراسمی با حضور امام جمعه یزد و حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در یزد رونمایی شد.

نرم افزار مهدوی «به قلم دجال» در یزد رونمایی شد

به گزارش ایکنا از یزد، نرم‌افزار «به قلم دجال» عصر روز گذشته، 19 آبان در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از مسئولان استان یزد و قم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد رونمایی شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین زهیر دهقانی آرانی، مسئول محتوایی و مجری این نرم‌افزار در این مراسم اظهار کرد: این نرم‌افزار بررسی توصیفی کتب منتشر شده در غرب علیه مهدویت را انجام داده است.
وی ادامه داد: در این نرم‌افزار که توسط بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) و یک مجموعه پژوهشگران ایجاد شده، کتب ضد مهدوی که در غرب منتشر شده را بررسی و فهرست کرده و توصیف این کتب را در اختیار سایر پژوهشگران قرار می دهد.
پژوهشگر مهدوی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه افزود: این نرم‌افزار فعالیت‌های غرب در حوزه نوشتاری علیه امام مهدی(عج) را به صورت بسیار تخصصی مورد بررسی قرار داده است.
دهقانی آرانی تصریح کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که در 15 تا 20 سال قبل بیش از 120 کتاب ضد مهدوی در غرب منتشر شده و شایعات و مطالب بسیار زیادی در آنها منتشر شده است.
مسئول محتوایی و مجری نرم‌افزار به قلم دجال بیان کرد: در این نرم افزار 70 کتاب از مهمترین این کتاب‌ها بررسی و با تصاویر کتاب‌ها و مطالب آن در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تقریبا بیش از یک هزار نفر ساعت کار تحقیقی در این نرم افزار صورت گرفته و هدف این کار در درجه اول اطلاع‌رسانی مجامع دینی و حوزوی در ارتباط با فعالیت‌های دشمن و در درجه دوم قدمی برای ورود به عرصه پاسخگویی و دفاع در مقابل تهدیدهای دشمنان است.
دهقانی‌آرانی گفت: افرادی که در فضای دینی کار می‌کنند هم به وسیله این نرم افزار شناخت بسیار خوبی به دست می‌آورند و با دید باز نسبت به تحرکات دشمن پا به این عرصه می‌گذارند.

انتهای پیام

captcha