۲۵ آبان؛ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «فروغ صبح دانایی»
کد خبر: 3762783
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

۲۵ آبان؛ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «فروغ صبح دانایی»

گروه فرهنگی ـ مسابقه کتابخوانی ویژه گرامی‌داشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با عنوان «فروغ صبح دانایی» در لرستان برگزار می‏‌شود که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا ۲۵ آبان‌ماه جاری اعلام شده است.

فراخوان مسابقه کتابخوانی «فروغ صبح دانایی» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه «فروغ صبح دانایی» ویژه گرامی‌داشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به‌همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در سه محور شامل خلاصه‌نویسی، جمله‌نویسی و نقاشی برگزار می‎شود.
مسابقه خلاصه‌نویسی ویزه گروه سنی بزرگسالان از جلد یکم کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‎آمد» تالیف نادر ابراهیمی انتشارات سوره‌مهر برگزار می‏شود و مسابقه جمله‌نویسی ویژه عموم مخاطبان با موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابدار حداکثر در 250 کلمه و مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی هفت تا یازده سال با موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار می‎شود.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت دریافت و تحویل برگه‌های شرکت در مسابقه می‎توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به نشانی: خرم‌آباد، میدان 22 بهمن، بلوار ولایت، خیابان آزادخان صحرایی مراجعه کنند.
مهلت شرکت در این مسابقه تا 25 ابان‌ماه جاری اعلام شده است و به نفرات برتر هر بخش از مسابقه جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha