باشگاه کتابخوانی «کودکان کار و خیابانی» در یزد افتتاح شد
کد خبر: 3764506
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

باشگاه کتابخوانی «کودکان کار و خیابانی» در یزد افتتاح شد

گروه اجتماعی - به‌مناسبت هفته کتاب، باشگاه کتابخوانی «کودکان کار و خیابانی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مرکز این استان افتتاح شد.

باشگاه کتابخوانی «کودکان کار و خیابانی» در یزد افتتاح شد

به گزارش ایکنا از یزد، همزمان با دومین روز هفته کتاب که به نام «کتاب، خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی» نامگذاری شده، باشگاه کتابخوانی کودکان کار و خیابانی با حضور جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در محل موسسه بانوی یاریگر یزد افتتاح شد.
مجیدجوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن حضور در حلقه کتابخوانی بانوان سرپرست خانواده خیریه دست‌های مهربان و با قدردانی از این حرکت ارزشمند فرهنگی به محوریت کتاب در حل معضلات اجتماعی تاکید کرد.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۵ هزار نفر عضو باشگاه های کتابخوانی در استان یزد هستند که در امر کتابخوانی فعالیت می‌کنند.
جوادیان زاده با اشاره به شعار باشگاه‌های کتابخوانی یزد افزود: این مراکز با شعار «یزد جهانی، هزار باشگاه دانایی» در حال فعالیت هستند.
اهدای کتاب به بانوان و کودکان توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دیگر برنامه های این مراسم بود.
یادآور می شود همچنین روز گذشته به مناسبت هفته کتاب کارگاه آموزشی «نویسندگی کتاب کودک» با حضور دو تن از نویسندگان برجسته کتاب کودک استان یزد مستانه فکور و اسدالله شکرانه در مجتمع امام علی(ع) یزد برگزار شد که در این کارگاه یک روزه تعدادی از علاقه مندان به نویسندگی کتاب کودک حضور داشتند و اصول اولیه و مبانی نویسندگی برای کودکان را فرا گرفتند.

انتهای پیام

captcha