پاکدشت؛ میزبان نمایشگاه کتاب استان تهران
کد خبر: 3764627
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

پاکدشت؛ میزبان نمایشگاه کتاب استان تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه کتاب استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت ظهر امروز، 26 آبان افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علی نیکنام، مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان تهران پیش از ظهر امروز، 26 آبان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: در آغاز هفته کتاب قرار داریم و تقارن این هفته را با هفته فرهنگی پاکدشت به فال نیک می‌گیریم، حضور مردم شهرستان ما را به شوق واداشت تا نگاهی جامع‌تر در این نمایشگاه داشته باشیم.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کتابخانه‌های عمومی پاکدشت گفت: در این شهرستان با وجود کتابخانه سیار مجموعاً ۱۰ باب کتابخانه عمومی داریم که با برنامه‌ریزی در هفته کتاب‌خوانی مقرر شد که ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید کتاب هزینه کنیم که امروز با برپایی این نمایشگاه مقداری از کتب از این نمایشگاه خریداری می‌شود.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان تهران افزود: در کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاکدشت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تعمیرات و ۱۷۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات نو هزینه شده است.
وی بیان کرد: به واقع انقلاب اسلامی ایران، انقلاب فرهنگی است، در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، کتابخانه نداشته‌ایم اما امروز کتابخانه‌های خوبی را داریم و امسال نیز نمایشگاه را با شعار «حال خوش خواندن» آغاز کردیم که امید است این شعار به واقعیت تبدیل شود.
نیکنام در پایان گفت: برای اینکه سرانه مطالعه را افزایش دهیم باید حضور خود را مستمرتر از گذشته کنیم؛ امید است این نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

captcha