نگاهی به فعالیت‌های مؤسسه سیدالشهدا کرمان
کد خبر: 3765155
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

نگاهی به فعالیت‌های مؤسسه سیدالشهدا کرمان

گروه موسسات قرآن مردم‌نهاد ــ مؤسسه سیدالشهدا کرمان فعالیت‌های قرآنی خودش را در فصول مختلف سال برگزار می‌کند. این موسسه کلاس‌های مذهبی ـ هنری و برنامه‌های ویژه‌ای را به منظور جذب بیشتر برای ترم پاییز در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآن و عترت سیدالشهداء استان کرمان سه کلاس‌ حفظ در رشته‌های جزء سی، جزء اول و هشت جزء را ویژه دختران نوجوان و دو کلاس روخوانی ویژه پسران، کلاس روانخوانی بزرگ‌سالان و حفظ خردسالان را برای ترم پاییز برگزار می‌کند.

برپایی کارگاه 12 جلسه‌ای آئیین همسرداری و اخلاق اسلامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه‌ها و کلاس‌های هنری مانند: نقاشی، نمد دوزی و مهارت‌های آشپزی از جمله برنامه‌های پاییزی این موسسه است.

همچنین محافل و جشن‌هایی نیز به مناسبت‌های مختلف از جمله جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در همه فصول سال در این مرکز قرآنی برپا می‌شود.

فعالیت‌های برای جذب بیشتر

این موسسه برای جذب بیشتر قرآن‌آموزان برنامه‌های غیرمذهبی مانند؛ تهیه بلیط سینمای نیم‌بهاء، پخت و توزیع نذری در میان نیازمندان، راه‌اندازی کافی‌نت موسسه، عضویت خردسالان در کتابخانه موسسه به مناسبت هفته کتاب و ارائه خلاصه کتاب خوانده شده، ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون مفاهیم وزارت ارشاد اسلامی را برگزار می‌کند.

خیرین به کمک بیایند

زهرا پورشاهرخ‌آبادی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت سیدالشهداء استان کرمان در رابطه با مشکلات این مرکز گفت: مکان موسسه به علت فرسوده بودن در حال تخریب است. البته در سال 88 زمینی توسط خیری به ما اهداء شده است، اما به دلیل مشکلات مالی تاکنون هنوز خاکبرداری هم نشده و برای بهبود این شرایط، مدد خیرین را نیاز داریم.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت سید الشهداء کرمان، فعالیت‌های غیررسمی خود را از سال 79 و فعالیت‌های رسمی خود را با دریافت مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از سال 90 آغاز کرد و در شاهرخ آباد، بلوار ولی‌عصر، کوچه هشتم واقع است.

انتهای پیام

captcha