کتابخانه عمومی اولوالألباب بیرجند افتتاح شد
کد خبر: 3765995
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

کتابخانه عمومی اولوالألباب بیرجند افتتاح شد

گروه اجتماعی - همزمان با هفته کتاب و در نخستین روز از هفته وحدت، کتابخانه عمومی اولوالألباب بیرجند با حضور فرماندار شهرستان بیرجند، مدیر مسئول مؤسسه علوم و قرآن (اولوالألباب) و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح شد.

کتابخانه عمومی اولوالألباب بیرجند افتتاح شد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی استان، کتابخانه عمومی اولوالألباب با زیربنای 350 مترمربع که در مؤسسه علوم و قرآن بیرجند واقع است، همزمان با هفته کتاب، به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی مدیر مسئول مؤسسه علوم و قرآن (اولوالألباب) در این آیین، گفت: این مؤسسه به صورت پژوهشگاه قرآنی با محوریت قرآن و علوم جدید شامل طب- قرآن، محیط زیست- قرآن، حقوق- قرآن ، نجوم- قرآن، روانشناسی- قرآن، تعلیم و تربیت و قرآن و فلسفه فعالیت می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: افتتاح کتابخانه عمومی اولوالألباب که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان افتتاح شده و دارای کتب ارزشمندی در زمینه علوم دینی است، کانون نور باشد.

علی ناصری فرماندار بیرجند نیز در این مراسم، گفت: کتابخانه اولوالألباب، مرکز منطقه‌ای علوم و قرآن است و امیدواریم افتتاح این کتابخانه، الگویی برای سایر شهرستان‌های استان باشد.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی، مردمی طالب علم هستند، اظهار کرد: چقدر خوب است که این استان را به یک پایگاه علم و کتابخوانی تبدیل کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم بر کمبود فضای کتابخانه‌ای در مرکز استان تأکید کرد و گفت: در بین تمامی شهرستان‌های استان، کمترین کتابخانه را به نسبت جمعیت در مرکز استان داریم.

انتهای پیام

captcha