گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران و برنامه‌سازان رادیو قرآن با مخاطبان
کد خبر: 3766187
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران و برنامه‌سازان رادیو قرآن با مخاطبان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیران و برنامه‌سازان رادیو قرآن روز چهارشنبه، ۳۰ آبان‌ماه با حضور در واحد اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما به سؤالات مخاطبان پاسخ دادند.

به گزارش ایکنا؛ براساس رویکرد جدید اداره‌کل روابط عمومی رسانه ملی، عوامل و دست‌اندرکاران برنامه‌های پرمخاطب، در سامانه ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ اداره‌کل روابط عمومی صداوسیما حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت زنده و تلفنی به سؤالات و درخواست‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند که بخشی از این گفت‌وگو به صورت بسته‌های ویژه در برنامه‌های آن شبکه پخش می‌شود.
طی هماهنگی صورت گرفته، سه تن از مدیران رادیو قرآن به همراه یکی از گویندگان برجسته که مخاطبان در برنامه‌های مختلف با آن‌ها در ارتباط هستند، در واحد ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط عمومی سازمان حضور و به‌صورت مستقیم با مردم گفت وگو کردند.
بر همین اساس، احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، قائم‌مقام رادیو قرآن، محمدهادی صلح‌جو، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن (از گویندگان برجسته و با سابقه رسانه ملی)، علیرضا فتحی‌پور، مدیر گروه علوم قرآنی و مجری کارشناس برنامه‌های مختلف و آدینه الهیاری، گوینده باسابقه این شبکه روز چهارشنبه، ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در واحد اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما به سؤالات مخاطبان پاسخ دادند.
انتهای پیام

 

captcha