170 برنامه به مناسبت هفته بسیج در قوچان اجرا می‌شود
کد خبر: 3766188
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

170 برنامه به مناسبت هفته بسیج در قوچان اجرا می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اجرای 170 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان، گفت: شجره طیبه بسیج امروز، سپر بلای انقلاب و ولایت شده است که اصلی‌ترین نهاد‌های حمایت‌کننده از نظام، همین نهاد است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ عباس فروزان‌مهر، فرمانده سپاه ناحیه قوچان، 29 آبان‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: آن زمانی که امام راحل سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را دادند امروز می‌بینیم که اثرات عمیق آن در حفظ و بقای انقلاب در داخل و مرزهای فراتر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثرگذاری کرده است.
وی افزود: شجره طیبه بسیج امروز، سپر بلای انقلاب و ولایت شده است که اصلی‌ترین نهاد‌های حمایت‌کننده از نظام همین نهاد را می‌توان برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه قوچان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و گفت: دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری دو یادواره شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی بازنشستگان نیروهای مسلح، افتتاح قنوات چندین روستای شهرستان، برگزاری جشنواره علویون برترین‌های بسیج و افتتاح پیست موتورسواری و ماشین‌سواری را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج می‌توان برشمرد.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال بحث محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های بسیج قرار گرفته است، به‌‌طوری که 17 گروه جهادی، در جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام کردیم.
فروزان‌مهر بیان کرد: همچنین قریب به 400 بسته اعم از لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع و 12 قنوات نیز امسال با هدف محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود.
وی یادآور شد: همچنین 1/5 میلیارد تومان اعتبار جذب با تسهیلات قرض‌الحسنه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت پروژه‌های قابل اجرا برای ایجاد اشتغال بسیجیان پرداخت می‌شود.

هادی اسلامی
انتهای پیام

captcha