20 محفل قرآنی در مناطق محروم استان قم برگزار شد
کد خبر: 3766660
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
با هدیه خانواده شهید مدافع حرم؛

20 محفل قرآنی در مناطق محروم استان قم برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با کمک خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» 20 محفل قرآنی در ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) در مناطق محروم استان قم برگزار شد.

20 محفل قرآنی در مناطق محروم استان قم برگزار شدعلی اصغر شعاعی، قاری بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بیان کرد: خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که همیشه اهتمام بسیار زیادی به امور قرآنی داشته است، مبلغی را در اختیار اینجانب قرار دادند تا به نیت این شهید والامقام صرف فعالیت‌های قرآنی شود.
وی افزود: قرار شد با نیمی از آن مبلغ محفلی در مناطق محروم قم برگزار شود. پس از صحبت با قرآن‌آموزان جلسه آمورش قرآن که همگی از نوجوانان علاقه‌مند به قرائت قرآن کریم هستند و در سبک‌های عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و شحات انور تلاوت دارند و نیز مشورت با برخی اساتید ممتاز استان قم بر آن شدیم به جای یک محفل، بیست محفل را در مناطق محروم قم برگزار کنیم و در واقع از ظرفیت این قاریان نوجوان و همکاری آنان بهره‌مند شدیم.
این قاری بین‌المللی تصریح کرد: این موضوع با دار‌القرآن اداره تبلیغات اسلامی استان قم در میان گذاشته شد و پس از جلسه‌ای با روحانیون مستقر قرار شد هدیه خانواده شهید عشریه برای خرید هدایای عمومی برای مسابقاتی که در محافل اجرا می‌شود، هزینه شود و با توجه به نیت خالصانه و بدون چشمداشت مادی قاریان و حافظان، 20 محفل در مناطق محروم قم در شب و شام میلاد پیامبرعظیم الشأن حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوارش امام صادق(ع) برگزار شد.
شعاعی در پایان بیان کرد: نیت خانواده شهید عشریه و برکت آن باعث شد تا یک محفل ساده به 20 محفل قرآنی باشکوه و معنوی تبدیل شود.

انتهای پیام

captcha