
حجتالاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هشت امامزاده در استان میزبان جشن بهار مهربانی همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) بودند.
وی ادامه داد: این جشن ها در قالب سخنرانی با محوریت بسیج، اقتدار و وحدت، مولودی خوانی، قرائت دعای کمیل، محفل انس با قرآن، بصیرت افزایی و حلقه های صالحین و غبارروبی امامزاده ها از سوم تا هشتم آذر ماه در حال برپایی است.
آسوده افزود: امامزادههای حمزه رضا(ع) شیروان، سیدجعفر (ع)سیاهدشت فاروج ، ابراهیم (ع) انصار آشخانه ، عبدالرحمان(ع) خرق فاروج، محمددلاور (ع)آشخانه، علی بن مهزیار جاجرم، حمزه بن موسی (ع)دهنه شیرین، جعفربن موسی (ع)در اسفراین و امام زاده سید عباس (ع) بجنورد میزبان جشنهای این ایام هستند.
انتهای پیام.