بهره‌مندی ۱۱۱ هزار خانوار مددجو سیستان‌وبلوچستان از بسته حمایت غذایی
کد خبر: 3767786
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

بهره‌مندی ۱۱۱ هزار خانوار مددجو سیستان‌وبلوچستان از بسته حمایت غذایی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۱ هزار و ۲۵۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از بسته حمایتی مرحله اول بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی ۱۱۱ هزار خانوار مددجو سیستان‌وبلوچستان از بسته حمایت غذایی

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سیدمهدی عبادی گفت: ۱۱۱ هزار و ۲۵۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از بسته حمایتی مرحله اول بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: طرح حمایت غذایی دولت برای افراد تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی برحسب بعد خانوار از نیمه ماه گذشته شروع و در حال انجام است؛ در این زمینه بسته حمایتی واجدان شرایط متناسب با تعداد اعضای خانوار می‌تواند متفاوت باشد.
وی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های مختلف استان فروشگاه‌های متعددی مشخص شده و سبد کالا را تحویل می‌دهند، ادامه داد: ارزش این سبدغذایی برای خانوارها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است و مشمولان طرح می‌توانند برای دریافت بسته غذایی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کنند.
عبادی با اشاره به اینکه سبد غذایی به تمامی مددجویان تعلق خواهد گرفت، اعلام کرد: رفع برخی اشکالات اقشار کم درآمد و نیازمند در دریافت بسته حمایت غذایی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در دست اقدام است و قطعاً مبالغ مشخص شده به تمامی مددجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.
این مقام مسئول با بیان اینکه در سطح استان فروشگاه‌های مختلف دولتی برای این مهم تعریف شده است، گفت: مشمولان طرح دریافت بسته حمایت غذایی که در مرحله جاری کارت‌های آنان شارژ شده است شامل مستمری‌بگیران و پشت‌نوبتی‌های مستمری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) است.

انتهای پیام

captcha