ساخت بیش از ۱۶۰ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو
کد خبر: 3768844
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

ساخت بیش از ۱۶۰ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو

گروه اجتماعی - مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد ماکو از ساخت بیش از ۱۶۰ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: این واحدها با همکاری نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو احداث شده است.

ساخت بیش از ۱۶۰ واحد مسکن محرومین در منطقه آزاد ماکو

حسین ولی‌زاده، مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با تاکید بر برنامه‌های اجرایی در زمینه پروژه مسکن محرومان در این منطقه آزاد بیان کرد: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مساکن مددجویی را تحویل صاحبان خواهد داد.
وی تعداد مساکن تهیه شده را ۶۶ واحد ابراز کرد و افزود: این واحدها با همکاری نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو احداث شده است.
ولی‌زاده ادامه داد: ۵۰ واحد در روستاها و ۱۶ واحد در شهر ها تحویل صاحبانشان خواهد شد و تا پایان سال ۹۸، ۱۶۰ واحد مسکونی در دست بررسی است که تا پایان سال، یک هزار و چهارصد پروژه مسکن محرومین در منطقه آزاد ماکو بسته خواهد شد.
انتهای پیام

captcha