محدودیت‌های جسمی از ارزش و منزلت انسان نمی‌کاهد
کد خبر: 3769290
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

محدودیت‌های جسمی از ارزش و منزلت انسان نمی‌کاهد

گروه اجتماعی - امام جمعه ایلام گفت: محدودیت‌های جسمی هیچگاه از ارزش و منزلت انسان نمی‌کاهد و معلولان نزد خداوند از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

محدودیت‌های جسمی هیچگاه از ارزش و منزلت انسان نمی‌کاهد
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان ایلام امروز، 12 آذر در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان و اختتامیه سومین سوگواره ملی عکس و دلنوشته مسیر سبز ویژه اربعین حسینی اظهار کرد: معلولان بدون شک نقش سازنده و اثرگذاری در توانمندسازی خانواده‌ها و در نهایت جامعه برعهده دارند.
وی افزود: معلولان به عنوان عضوی از جامعه در واقع الگویی برای انساهای سالم هستند که به‌رغم داشتن محدودیت‌های جسمی خلاقیت‌های ویژه دارند.
امام جمعه ایلام تأکید کرد: معیار برتری انسان ها نه جسم بلکه بر اساس تقوا است چرا که اگر خدا عضوی را بگیرد به دلیل وسعت رحمتش آنرا جبران می‌کند و بشر در این زمینه ارزیابی می‌شود.
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: محدودیت‌های جسمی هیچگاه از ارزش و منزلت انسان نمی‌کاهد و معلولان نزد خداوند از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.
وی همچنین از خدمت رسانی مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام در ایام اربعین به زائران حسینی تقدیر کرد.
یادآوری می‌شود که در این آیین همچنین برگزیدگان سومین سوگواره ملی عکس و رسانه مسیر سبز ویژه اربعین حسینی 97 در دو بخش عکس و یادداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از معلولان موفق، مدیران مراکز، کارشناسان حوزه توانبخشی، برگزیدگان مسابقه ویلچررانی و خادمان اربعین اداره کل بهزیستی ایلام تقدیر شد.
انتهای پیام
captcha