رقابت 16 هزار نفر در مسابقات قرآن قوه قضاییه/یزد؛ پیشرو در برنامه‌های قرآنی
کد خبر: 3770143
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

رقابت 16 هزار نفر در مسابقات قرآن قوه قضاییه/یزد؛ پیشرو در برنامه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: همه ساله مسابقات قرآن کریم در چهار مرحله در قوه قضاییه برنامه‌ریزی می‌شود که امسال بیش از 16 هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند.

16 هزار نفر متسابق قرانی در قوه قضاییه به رقابت پرداختند/یزد از استان های پیشرو در برنامه های قرانی است

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام سیدمحمد مسعود معصومی لاری، معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه 15 آذرماه  در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قران کریم قوه قضاییه در استان یزد اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه به گونه ای برنامه ریزی شده است که کارکنان و خانواده ها در کل سال درگیر مسابقات قرآنی باشند و اتصالشان به قران را از دست ندهند.
وی ادامه داد: در این راستا در فصل بهار مرحله شهرستانی، در تابستان مرحله استانی در پاییز مرحله مقدمات کشوری و در زمستان نیز مرحله نهایی کشوری برگزار و نفرات برگزیده کشور معرفی خواهند شد.
حجت الاسلام معصومی لاری به سطح بسیار بالا و برگزاری کیفی مسابقات قرآن کریم در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با نظر شورای عالی توسعه مسابقات قران کریم، قوه قضاییه مقام اول را در میان دستگاه های برگزار کننده مسابقات قرآن کریم در کشور کسب کرد.
این مقام مسئول بیان کرد: امروز با برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن کریم در قوه قضاییه متسابقین در طراز مسابقات قرآن اوقاف محسوب می شوند و به طور مستقیم به مسابقات اوقاف راه می یابند.
وی مسابقات قران کریم در قوه قضاییه را نماد فعالیت های قرآنی در این قوه ذکر کرد و افزود: فعالیت های قرآنی قوه قضاییه در مسابقات قرآن خلاصه نمی شود و بسیاری از برنامه های آموزشی، تبلیغی و ترویجی دیگری در حوزه قرآن در معاونت فرهنگی قوه قضاییه تدوین، تبیین و اجر می شود.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: استان یزد در امور قرآنی و شرکت در مسابقات قرآن از جمله استان های پیشرو در کشور است به طوری که تعداد متسابقین قرآنی و افرادی که حائز رتبه شده اند در این استان با تناسب جمعیت نسبت به سایر استان ها مؤیِّد این موضوع است.
وی یادآور شد: همه ساله مسابقات قرآن کریم در چهار مرحله در قوه قضاییه برنامه ریزی می شود که امسال بیش از16 هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام

captcha