شرکت 500 یزدی در مسابقات «قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی»
کد خبر: 3770234
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

شرکت 500 یزدی در مسابقات «قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی»

گروه فعالیت‌های قرآنی- بیست‌وچهارمين مرحله مسابقات قرآن و عترت با شرکت بیش از 500 نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد يزد و مراکز آموزشی سما برگزار شد.

شرکت 500 یزدی در مسابقات «قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی»

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از دانشگاه آزاد، بیست و چهارمين مرحله مسابقات سراسری قرآن و عترت با شرکت بیش از 500 نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد يزد و مراکز آموزشی سما همزمان با سراسر کشور در واحد يزد برگزار شد.
محمدرضا دهقاني اشكذري، معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي استان يزد با بیان اینکه بیش از 500 نفر دانشجو و استاد در این بخش از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند اظهار کرد: مرحله کتبی مسابقات به صورت یک مرحله‌‌‌‌ای و همزمان با سراسر کشور برگزار و بر اساس زمان‌‌بندی اعلام شده مسابقات شفاهي بخش دانشجويان و اساتيد نیز نیمه اول اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.
دهقاني اشكذري، با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش استادان و دانشجویان برگزار شد، گفت: در بخش کتبی مسابقات ویژه دانشجویان ۹ رشته از جمله نهج البلاغه، زندگانی ۱۴ معصوم،زیات عاشورا، زندگانی پیامبر(ص)، احکام، نماز، ترجمه فارسی قرآن، ترجمه انگلیسی قرآن و تفسیر سوره حمد و در دو رشته برای استادان دانشگاه شامل تفسير سوره زمر و نهج البلاغه پرداختند.
وی تصریح کرد: دانشجويان دارای رتبه برتر در این رقابت معنوی، به مراحل استانی و کشوری ارتقا داده می شوند و درهرمرحله جوایزی ارزنده ای برای برترین ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha