14 محفل قرآنی با حضور نخبگان قرآنی در تهران
کد خبر: 3770460
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
به‌مناسبت هفته‌ گرامی‌داشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)

14 محفل قرآنی با حضور نخبگان قرآنی در تهران

گروه جلسات و محافل ــ به مناسبت هفته گرامی داشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) 14 محفل انس با قرآن در مکان‌های مختلف تهران و شهر ری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به‌مناسبت هفته‌ گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، مرکز آموزش قرآن این آستان از 18 تا 24 آذرماه هر روز 14 محفل انس را در 14 نقطه در شهر تهران و شهر ری برگزار می‌کند.

اولین محفل صبح فردا، یکشنبه در مجتمع دخترانه شهید غیوری شهرری واقع در خیابای شهید غیوری با حضور قاریان هانیه مولایی و سعداء عزیزی و زهرا عباسی، حافظ کل قرآن و با اجرای منظر زارع و فهیمه جباری برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن مدرسه دخترانه شاهد لاله‌ها، دوشنبه در شهرری خیابان دولت‌آباد با حضور حافظان فاطمه عباسی و رسل حمندی، شیما چنگی(قاری) و ملوک السادات یثربی برپا می‌شود.

مدرسه دخترانه تزکیه واقع در شهرری، خیابان قم نیز روز سه‌شنبه با حضور حافظان، ریحانه رحمانی و فاطمه نیکویی، شیرین زهره‌وند(قاری) و با مجری‌گری معصومه خمسه، میزبان محفل قرآنی خواهد بود.

مدرسه دخترانه عترت، واقع در خیابان فیروزآباد شهرری با حضور حافظان فاطمه فرامرزی و هانیه نبی‌لو، فیروزه طاهری(قاری) و مجری‌گری اعظم معصومه‌بیگی، چهارشنبه، 21 آذرماه، محفل انس با قرآن را برپا می‌کند.

مدرسه شاهد ندای‌فاطمه(س)، واقع در شهرری، خیابان دیلمان روز شنبه با حضور آزاده شاملو(قاری)، زهرا خلیلی(حافظ) و مرضیه وحیدی(مجری) میزبان جمعی از قرآنیان خواهد بود.

همچنین، چند مدرسه پسرانه از جمله مدرسه 15 خرداد، مدرسه علامه طباطبایی، مدرسه شهید مطهری، مدرسه امیرالمومنین(ع)، مدرسه حکمت نیز میزبان چند محفل قرآنی در شهرری خواهند بود.

یادآوری می‌شود، محفل قرآنی ویژه بانوان در تالار شیخ صدوق(ره)، محفل مزار شهدای گمنام نازی‌آباد، محفلی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و  محفلی نیز در ندامتگاه‌ تهران از جمله جلساتی است که طی این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha