جمع‌آوری بیش از ۹ میلیارد تومان زکات در سمنان
کد خبر: 3770462
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

جمع‌آوری بیش از ۹ میلیارد تومان زکات در سمنان

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، با بیان اینکه مردم استان سمنان در هشت‌ماهه نخست سال جاری ۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند، گفت: در این سرفصل نیز شاهد رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته و تحقق ۱۶۱ درصدی تعهدات کمیته امداد استان سمنان بوده‌ایم.

جمع‌آوری بیش از 9 میلیارد تومان زکات در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید‌جواد رضوی، مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان امروز 17 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به ‌اینکه طی هشت‌ماهه نخست سال جاری ۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان زکات توسط مردم استان پرداخت‌ شده افزود: در این سرفصل نیز شاهد رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته و تحقق ۱۶۱ درصدی تعهدات کمیته امداد استان سمنان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در مجموع سرفصل‌های محسنین و ایتام، زکات، صدقات و کمک مبتنی بر نیاز ۳۲ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست سال جاری پول جمع آوری شده که نشان می‌دهد کمیته امداد در تحقق ۱۴۳ درصد تعهدات خود طی سال جاری تاکنون موفق بوده است.

به گفته رضوی؛ این میزان کمک‌های مردمی نشان می‌دهد که کمیته امداد بیش از یک و نیم برابر تعهد سازمانی خود در سرفصل کمک‌های مبتنی بر نیاز افراد نیازمند و تحت پوشش استان سمنان موفقیت کسب کرده است که البته این امر از نیات خیر نیک اندیشان و مردم استان نشئت می‌گیرد.

به گفته رضوی طی هشت‌ماهه امسال پنج میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به این قشر کمک شده که ۸۷ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر است در صدقات نیز مردم استان طی هشت‌ماهه نخست سال ۹۷ خوشبختانه سه میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که در این سرفصل نیز شاهد رشد ۹۶ درصدی بوده‌ایم.

انتهای پیام

captcha