چهار فیلم کوتاه در سینما گلشن بجنورد اکران شد
کد خبر: 3770538
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

چهار فیلم کوتاه در سینما گلشن بجنورد اکران شد

گروه فرهنگی - سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: چهار فیلم کوتاه از جمله فیلم‌های برگزیده جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سینما گلشن بجنورد به صورت رایگان اکران شد.

چهار فیلم کوتاه در سینما گلشن بجنورد اکران شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: برای نخستین باراکران فیلم‌های کوتاه برگزیده جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به همت انجمن سینمای جوانان و سینما گلشن بجنورد و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مدت پنج روز در سینما گلشن اکران شد.
وی بیان کرد: فیلم «پیاده» به کارگردانی شکوفا کریمی به مدت ٢٧ دقیقه، «استخوان» به کارگردانی غلامرضا حیدری به مدت ١٨ دقیقه و فیلم «چندش» به کارگردانی رضا نجاتی به مدت ١٥ دقیقه از تهران و فیلم «شاه رخ» به کارگردانی یاسرخیر به مدت ٢٤ دقیقه از ساری از جمله فیلم های اکران شده در سینما گلشن بجنورد می باشند.
حیدری خاطرنشان کرد: این فیلم ها از ١٢ تا ١٦ آذر ماه به مدت پنج روز در سینما گلشن بجنورد برای علاقمندان به صورت رایگان اکران و با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد.
انتهای پیام.

captcha