۱۶ آذر، روز فضیلت‌طلبی بود
کد خبر: 3770736
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

۱۶ آذر، روز فضیلت‌طلبی بود

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه جوان فضیلت‌طلب و فضیلت‌جو است، بیان کرد: 16 آذر روز فضیلت‌طلبی بود که در آن دخالت بیگانگان در امور کشور پذیرفته نشد و برای کشور عزت خلق شد.

16آذر؛ نماد خروش دانشجویان علیه ظلم و ستم آمریکاست

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محرم بیابانی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه کردستان در مراسم روز دانشجو که روز گذشته، 17 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جوانی دوران جمع اضداد و عسر و یسر است و دانشجو باید بکوشد سربلند از این روزها بیرون بیاید.
وی با بیان اینکه جوانی دوران طراوت و شادابی عمر انسان است، افزود: اگر جوان خودبین باشد قطعاً اسیر شهوات و غرایز خود شده و بی‌شک فردی بیمار خواهد بود. اگر جوان خدابین و اهل ایمان باشد امیر بوده و در دوران نعمت به سر می‌برد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه جوان فضیلت‌طلب و فضیلت‌جو است، بیان کرد: 16 آذر روز فضیلت‌طلبی بود که در آن دخالت بیگانگان در امور کشور پذیرفته نشد و برای کشور عزت خلق شد.
وی ضمن گرامیداشت یاد سه شهید دانشجو، بیان کرد: این دانشجویان با ایستادگی در برابر ظلم حاضر نشدند، زندگی ذلیلانه داشته باشند و دخالت بیگانگان را در کشور تاب نیاورده و اعتراض کردند.
حجت‌الاسلام بیابانی بیان کرد: جوان دوست دارد، کشور و وطنش عزتمند باشد و این سه شهید خون خود را در راه آزادی وطن و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار فدا کردند.
وی در پایان یادآور شد: روز ۱۶ آذر نماد خروش دانشجویان علیه ظلم و ستم آمریکا و نفی دخالت بیگانگان و اجانب در کشور است و باید همواره آن را پاس داشت.
انتهای پیام

captcha