۲۵۲ پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه رهبری به مردم زاهدان
کد خبر: 3771779
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

۲۵۲ پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه رهبری به مردم زاهدان

گروه فرهنگی - ۲۵۲ پروژه محرومیت‌زدایی، هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم زاهدان، امروز، چهارشنبه ۲۱ آذرماه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

252 پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه رهبری به مردم زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، 252 پروژه محرومیت‌زدایی، هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم زاهدان، امروز، چهارشنبه، 21 آذرماه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
شهرام اسکندری‌نسب، معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در این خصوص بیان کرد: هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم استان‌های جنوب شرقی کشور، دو هزار و 121 پروژه محرومیت‌زدایی است که از این میان، 252 پروژه سهم شهرستان زاهدان است.
وی ادامه داد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، شامل احداث و تکمیل مدرسه، احیای قنات، تجهیز چاه کشاورزی، احداث و مرمت خانه محروم، احداث سرویس بهداشتی و حمام، احداث کارگاه خیاطی و بلدرچین، احداث و تکمیل مسجد می‌شود.
معاون اقتصادی قرارگاه قدس جنوب شرق اظهار کرد: ساخت 43 مدرسه در سراوان، ایرانشهر، چابهار، زابل و زاهدان، مرمت و بازسازی 41 مدرسه در ایرانشهر، زابل، زاهدان، سراوان و جنوب کرمان، احداث 792 مسکن مددجویان کمیته امداد، احداث 72 خانه ویژه محرومینی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، مرمت 413 خانه محروم، احداث 137 سرویس بهداشتی و حمام جهت منازل محرومان از جمله اقدامات صورت گرفته است.
اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه بیکاری یکی از معضلات بزرگ استان است، افزود: از سال 88 تاکنون 9 هزار و 228 پروژه اشتغال‌زایی در استان افتتاح و برای 26 هزار و 920 نفر اشتغال به صورت کارگر فصلی و هشت هزار و 999 نفر نیز اشتغال به‌صورت دائم ایجاد شده است.

انتهای پیام

captcha