حمایت از مشاغل نوظهور در ایلام در دستور کار قرار دارد
کد خبر: 3775049
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
شرفخانی:

حمایت از مشاغل نوظهور در ایلام در دستور کار قرار دارد

گروه اجتماعی - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت: آماده هرگونه حمایت از مشاغل نوظهور در کنار مشاغل سنتی استان هستیم.

از مشاغل نوظهور در استان حمایت می‌کنیم
به گزارش ایکنا از ایلام، جعفر شرفخانی، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام عصر روز گذشته دوم دی‌ماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام اظهار کرد: متاسفانه هم‌اکنون در برخی از مشاغل و صنایع سنتی با رکود مواجه هستیم که حرکت به سمت مشاغل نوظهور می‌تواند اتفاق مبارک و میمونی را در عرصه اشتغال استان رقم بزند.
وی ضمن اعلام آمادگی برای بهره‌گیری از مشاوره جهاددانشگاهی به عنوان نهادی علمی افزود: هم اکنون جامعه در حال حرکت به سمت فروش کالا و محصولات به صورت اینترنتی است و هر کس دیرتر وارد این عرصه شود قطعا متضرر شده است.
سید‌غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در ابتدای این دیدار گفت: پرداخت تسهیلات با مطالعه علمی و فنی قطعا به سود خود دریافت کننده تسهیلات خواهد بود‌.
حسینی با تاکید بر لزوم آشنایی افراد متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال با فضای کسب و کار اظهار کرد: جهاددانشگاهی به برخی از شغل‌های نوظهور ورود پیدا کرده و صاحب تجربیات خوبی در این زمینه است که می‌تواند آنها را در اختیار قرار دهد.
وی به اهمیت اشتغال اجتماع محور اشاره و عنوان کرد: گیاهان دارویی مؤلفه‌های شاخصی برای معرفی استان به کل کشور دارد و می‌توان از آن برای تغییر الگوی کشت در استان، تامین غذای سالم و ایجاد نشاط اجتماعی استفاده کرد.
انتهای پیام
captcha