
به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، سمیه بلمانه، معلم دبستان برادران احمدی 2 آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج که آذرماه 97 بر اثر حادثهای دچار آسیبدیدگی شده است؛ با پای شکسته، بدون توجه به یک ماه گواهی استراحت پزشکی با ایثار و ازخود گذشتگی یک لحظه کلاس درس و دانشآموزان را تنها نگذاشت.
سمیه بلمانه همچون مادری مهربان عاشقانه برای دانشآموزان ایثار و ازخودگذشتگی را معنا کرد؛ بیگمان نام و نشان چنین معلمانی در دل و خاطر شاگردانش ماندگار خواهد بود هرچند که خود گمنام باشند.
سید فواد حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز به رسم ادب از تلاش و زحمات صادقانه این معلم دلسوز و تلاشگر تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام