چهارمین سالگرد شهادت سردار «سیدحمید تقوی‌فر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3775788
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
در حسینیه فاطمةالزهرا(س)؛

چهارمین سالگرد شهادت سردار «سیدحمید تقوی‌فر» برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ چهارمین سالگرد شهادت سردار «سیدحمید تقوی‌فر» با حضور همرزمان دوران دفاع مقدس و یاران مدافع حرم او، ششم دی‌ماه در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شهید «سیدحمید تقوی‌فر» ملقب به سردار سامراء با شدت گرفتن دسیسه‌های استکبار برای برهم زدن جغرافیای خاورمیانه و تکه تکه کردن سرزمین‌های اسلامی به‌منظور استثمار و به تاراج بردن ثروت‌های خدادای مردم این منطقه، زمانی که دوران بازنشستگی خود را می‌گذراند، به‌طور خودجوش به یاری مردم بی‌پناه عراق رفت؛ از آنجا که اهل خوزستان بود و به زبان عربی تسلط داشت، توانست با جمع کردن جوانان عراقی پایه‌گذار گروه «سرایا الخراسانی» در سامرا شود.
با رشادت‌های این گروه(که تحت تعالیم این انسان وارسته بودند) در مقابل نیروهای داعش، در مدت کوتاهی امنیت به سامرا و مناطق اطراف آن برگردانده شد. شهید تقوی‌فر عمدتاً با خود سلاح حمل نمی‌کرد و با حضور خود در بین جوانان رزمنده و هدایت عملیات‌های مختلف، روحیه فوق‌العاده‌ای به آنان می‌بخشید.
سردار سیدحمید تقوی‌فر، ششم دی‌ماه 93 در عملیات محمد رسول‌الله(ص) به آرزوی دیرین خود ‌رسید و به پدر شهیدش ملحق شد؛ او که از ذریه امام موسی کاظم(ع) است، در میان مردم عراق به سردار سامرا شناخته می‌شود که به پاس قدردانی از رشادت‌های او چندین تندیس در نقاط مختلف عراق نصب شده است.
چهارمین سالگرد شهادت سردار سیدحمید تقوی‌فر با حضور همرزمان دوران دفاع مقدس و یاران مدافع حرم او، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان کشوری و لشکری، پنج‌شنبه، ششم دی‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار می‌شود.
حسینیه فاطمة الزهرا‌(س) در میدان سپاه، خیابان پادگان حضرت ولی‌عصر(عج)، بعد از ناحیه شهید مطهری واقع است.
مجید وفامهر
انتهای پیام

captcha