کد خبر: 3775896
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

گفتمان دينی اهميت نماز در رباط کريم

کانون خبرنگاران نبأ _ گفتمان دينی اهميت نماز به همت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در مدرسه شهيد بهرامی این شهرستان برگزار شد.

گفتمان دينی اهميت نماز در رباط کريم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دينی با موضوع اهميت نماز در مدرسه دخترانه شهيد بهرامی با حضور معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد.
در اين گفتمان، حجت‌الاسلام ياسر بيانلو، روحانی مستقر اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، طی سخنانی بیان کرد: نماز ارتباط مخلوق با خالق است و نباید این ارتباط قطع شود.
وی، افزود: انسان نیاز به راهی دارد که به وسیله آن به منبع نور خداوند وصل شود که آن نماز است.
در ادامه، نماز جماعت ظهر در حیاط مدرسه با حضور دانش‌آموزان و معلمان اقامه شد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha