ارتش پیشتاز برپایی مسابقات قرآن در کشور است
کد خبر: 3776067
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
حجت‌الاسلام محمدحسنی:

ارتش پیشتاز برپایی مسابقات قرآن در کشور است

گروه مسابقات ــ رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با اشاره به برگزاری سی‌‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر برگزاری مسابقات قرآنی در میان‌ تمام ارگان‌ها و نهادهای کشور پیشتاز و الگو است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه آیین اختتامیه سی ‌و‌هشتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش و هفدهمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: ما در 40 سال گذشته و از ابتدای انقلاب اسلامی، فقط دو سال مسابقات قرانی نداشتیم و در مابقی سال‌ها مسابقات قرانی برگزار شده است.

وی تأکید کرد: ارتش از لحاظ برگزاری مسابقات قرآنی، پیشتاز تمامی ارگان‌ها و نهادهای مختلف کشوری و لشکری است. این رکورد فقط به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت شده که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توانستیم سی‌هشتمین دوره از مسابقات قرآن را برگزارکنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش بیان کرد: ارتش ما ارتش قرآنی است و بر مبنای قرآن مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد. به همین دلیل ارتش علاوه بر توان رزمی، به لحاظ قرآنی بودن نیز دارای توان معنوی بسیار بالایی است و این مهم را در مقاطع مختلف نشان داده است.

وی تنها راه تقویت معنویت را گرایش به قرآن دانست و افزود: هر چقدر ارتش قرآنی باشد، از توان معنوی‌ بیشتر و بالاتری برخوردار خواهد شد. در نتیجه می‌توان گفت به لحاظ ارتباط نزدیکی که کارکنان پایور و وظیفه، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان در ارتش با قرآن دارند، دارای مأموریت‌های بیشتر و طبیعتاً توفیقات بیشتری هم هستند.

انتهای پیام

captcha