هشتمین آزمون ارزیابی کارکنان وظیفه نزاجا برپا شد
کد خبر: 3776533
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

هشتمین آزمون ارزیابی کارکنان وظیفه نزاجا برپا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هشتمین آزمون ارزیابی کارکنان وظیفه نیروی زمینی ارتش که موفق به حفظ جزء سی‌ام قرآن شدند، برگزار شد.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطب گفت: هشتمین آزمون ارزیابی کارکنان وظیفه نزاجا که موفق به حفظ جزء سی‌ام قرآن شدند، طی روز گذشته، هفتم دی‌ماه در 12 شهر به میزبانی یگان‌های ارشد مناطق برپا شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح کارکنان وظیفه‌ حفظ جزء سی‌ام که در آزمون ارزیابی حداقل حد نصاب 70 از 100 را کسب کردند، برابر مصوبه شورای عالی قرآنی نزاجا به 20 روز مرخصی تشویقی خواهند رفت.

کشتگر بیان کرد: این آزمون هر سه ماه یکبار به صورت همزمان در یگان‌های نزاجا برپا می‌شود. آخرین آزمون ارزیابی کارکنان وظیفه در سال 97 اسفندماه اخذ می‌شود.

مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: تاکنون حدود چهار هزار نفر موفق به کسب حد نصاب شده‌اند و از این امتیاز بهره‌مند شده‌اند.

کشتگر با اشاره به برپایی محافل انس با قرآن در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا که به میزبانی نزاجا برپا شد، گفت: علاوه بر آن سه محفل انس با قرآن نیز در شهرک‌های مسکونی نزاجا برپا شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان ممتاز نزاجا در کوی قمر بنی‌هاشم لویزان سه، کوی شهید فلاحی و کوی لویزان یک براساس طرح تدبر همراه با مسابقه حضوری برگزار شد.

مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: طی پیش‌بینی‌های انجام شده، نیروی زمینی ارتش در طول سال بیش از 600 محفل انس با قرآن در آستان امامزادگان، مساجد جامع شهرها، منازل سازمانی و یگان‌های نزاجا و همچنین مناطق مرزی و عملیاتی برپا می‌کند.

انتهای پیام

captcha