کد خبر: 3777279
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

۸۰۰ خانواده نیازمند سیستان و بلوچستانی صاحب‌خانه می‌شوند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: تا پایان سال جاری، به‌همت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۸۰۰ خانوار نیازمند استان صاحب مسکن می‌شوند.

800 خانواده نیازمند سیستان ‌و بلوچستانی صاحب‌خانه می‌شوند

مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تا پایان سال جاری، به‌همت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 800 خانوار نیازمند استان صاحب مسکن می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در فاز دوم نیز ۹۱۹ واحد مسکونی با منابع مالی ۱۸ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد، چهار میلیون تومان آورده خیّر، پنج میلیون تومان از طریق وام قرض‌الحسنه امداد به مددجو، سه میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و پنج میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه پاسداران در برنامه این نهاد قرار دارد.
وی با بیان اینکه تمامی واحدها برای مددجویان عائله‌مند و زنان سرپرست خانوار ساخته‌ شده است، افزود: واحدهایی که اسناد آن‌ها تحویل می‌شود مربوط به فاز یک تفاهم‌نامه این نهاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
عبادی اظهار کرد: هزینه انجام‌شده برای هر واحد براساس تفاهم‌نامه در فاز یک ۲۰ میلیون تومان از طریق این نهاد و ۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این استان است.
مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: ساخت حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرات منزل مددجویی در قالب کلی و جزئی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی از دیگر اقدامات این نهاد برای خانوارهای تحت حمایت است.

انتهای پیام

captcha