اربعین پیام رأفت و مهربانی اسلام را برای جهانیان دارد
کد خبر: 3780557
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

اربعین پیام رأفت و مهربانی اسلام را برای جهانیان دارد

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان به استقبال مردم جهان از مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: باوجود آنکه دشمنان در حال توطئه اسلام هراسی و ایجاد ترس و وحشت از اسلام هستند موج زائران اربعین و در کنار هم بودن آن‌ها پیام رأفت و مهربانی اسلام را برای جهانیان دارد.

اربعین پیام رأفت و مهربانی اسلام را برای جهانیان دارد

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 22 دی ماه در آئین تجلیل از خادمان مواکب حسینی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: ما در تلاشیم تا با برگزاری آئین باشکوه اربعین حسینی حماسه‌ای را خلق کنیم که یادآور قیام و نهضت امام حسین(ع) باشد.
وی با اشاره به اینکه مراسم اربعین حسینی مورد لطف و عنایت پروردگار جهانیان است، افزود: صاحب نهضت و خون امام حسین(ع) خداوند متعال است و در همین راستا اجر و پاداش خادمان حسینی نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: بزرگان اهل تشیع و به ویژه اهل تسنن امام حسین(ع) را به عنوان ذبح عظیم می‌شناسند چراکه برای رضای خدا هم جان، مال و خانواده‌اش را فدا کرد.
وی با اعلام اینکه عبادت خداوند برای بندگان قدرت و بزرگی می‌آورد، عنوان کرد: حضرت زینب کبری(س) مطیع امر خدا بود و در سایه این بندگی و اطاعت، خداوند متعال قدرتی به وی عطا کرد که موجب ماندگاری قیام کربلا شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه خداوند انسان‌ها را مثل خود در زمین قرار داده است، اعلام کرد: پیامبر اکرم(ص) یکی از این مثل‌ها و نور الهی است که از وجود وی نورهایی منتشر شد که نور علی نور هستند.
وی به استقبال مردم جهان از مراسم اربعین اشاره و عنوان کرد: باوجود آنکه دشمنان در حال توطئه اسلام هراسی و ایجاد ترس و وحشت از اسلام در جهان هستند موج زائران اربعین و در کنار هم بودن آن‌ها پیام رأفت و مهربانی اسلام را برای جهانیان دارد.
انقلاب اسلامی از ملت‌های مظلوم جهان دفاع می‌کند
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه هیچ کس شک ندارد که پرچم اسلام را امام بلند کرد و به دست مقام معظم رهبری سپرد، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه این پرچم اقتدار و عزت از ملت‌های مظلوم جهان دفاع می‌کند.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی به پشتوانه مردمی در برابر ظالمان جهان ایستادگی و مقاومت دارد، افزود: امروز اسلام و انقلاب به سمت خوداتکایی می‌رود و شرایط به سمت عبور از تنگناها حرکت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: اقتدار، قدرت و عظمت امروز کشور ما از برکت چهل ساله انقلاب اسلامی است و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود.
سوء استفاده‌گران اقتصادی مورد بازخواست خداوند قرار می‌گیرند
وی با بیان اینکه عده‌ای فرصت طلب و سودجو در جامعه وجود دارند که باید مراقب توطئه‌های این افراد بود، افزود: افرادی که سواستفاده اقتصادی و سیاسی می‌کنند مورد بازخواست خداوند قرار می‌گیرند اما مردم انقلابی، دلسوز و جان‌نثار ما به دام افراد انسان‌های ضعیف‌الایمان و فرصت‌طلب نخواهند افتاد.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: باید مسئولان دست محرومان و مستضعفان را بگیرند و نگذارند عده‌ای فرصت‌طلب مردم را گمراه کنند.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تحریم به تمام اهداف خود می‌رسد و مدیریت شرایط یکی از نیازهای امروز ماست تا بتوانیم جلوی سوء استفاده برخی سودجویان را بگیریم تا مردم و اقشار کم درآمد زیر تنگناهای خود ساخته برده نشوند.
انتهای پیام

captcha