برپایی نمایشگاه عکس و پوستر قرآنی در سقز
کد خبر: 3787799
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر قرآنی در سقز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نمایشگاه عکس و پوستر قرآنی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی از امروز، ۱۶ بهمن ماه در سالن تبلیغات اسلامی شهرستان دایر شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز امروز، 16 بهمن ماه در حاشیه برگزاری افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر قرآنی اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 عدد پوستر قرآنی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی در تبلیغات اسلامی سقز برپا شده است.
وی با بیان اینکه دهه فجر برنامه‌های مناسبتی با رویکرد قرآنی اجرایی خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها در راستای توسعه و توریج قرآنی اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه در برنامه‌های مناسبتی دهه فجر جایگاه رفیع قرآن در انقلاب اسلامی بیان خواهد شد، اعلام کرد: توسعه فرهنگی دینی پس از انقلاب و معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی دینی از دیگر اهداف برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.
وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شهرستان خبر داد و بیان کرد: این محفل در شهرستان با حضور قاری بین‌المللی کریم منصوری و حافظ روشندل کشوری احمد دباغ و حافظ نوجوان مصطفی دباغ در 17 بهمن ماه در مسجد جامع سقز برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقزهمچنین از برگزاری گفتمان‌های موضوعی دهه فجر در شهرستان سقز خبر داد و یادآور شد: این گفتمان‌ها با حضور روحانیون در بخش‌های مختلف شهرستان به میزبانی مدارس و مساجد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha