چهلمین مرکز نیکوکاری اردبیل افتتاح شد
کد خبر: 3787818
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

چهلمین مرکز نیکوکاری اردبیل افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ چهلمین مرکز نیکوکاری استان اردبیل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

چهلمین مرکز نیکوکاری اردبیل آغاز به کار کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، ‌اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، ۱۵ بهمن‌ماه در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: طی کردن راه خدایی از طریق اعمال و نیات خیر تحقق می‌یابد.
رسولی افزود: اگر اعمال ما با نیت خیر و در مسیر خدایی باشد زندگی دنیوی و اخروی ما سعادتمند می‌شود.
وی اظهار کرد: روحیه خیرخواهی در بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بالاست و برخلاف مشکلات مالی موجود، از کمک به امور خیریه هیچ وقت کوتاهی نکرده و دست به خیر بوده‌اند.
رسولی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد، مولود انقلاب و از آثار پربرکت امام خمینی (ره) هستند و در چهل سالگی انقلاب آثار و برکات آن‌ها را در پر‌کردن بسیاری از خلأها مشاهده می‌کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و طراحی سیستم توانمند تامین اجتماعی، تعداد افراد نیازمند و آسیب‌پذیر روز به روز کم شده و مسئولان در برآوردن این مطالبه عمومی همت وافر داشته باشند.
بهروز زلالی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل نیز آغاز به کار چهلمین مرکز نیکوکاری استان اردبیل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از حسن نیت دست‌اندرکاران این مجموعه دانست.
زلالی گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری محرومیت‌زدایی و خدمت به مستضعفین بر اساس مسئولیت اجتماعی و انسانی است.
وی افزود: نیاز‌ها و سطح نیاز‌ها به روز شده و محدود به تامین نان و امکانات اولیه زندگی نسیت و به همین خاطر اعتبارات نهاد‌های حمایتی جوابگوی این نیاز‌ها نیست و به همین خاطر بخشی از این نیاز‌ها به نهاد‌ها و مراکز مردمی واگذار می‌شود.
زلالی اظهار کرد: در استان اردبیل ۶ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز و ۷۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که نیاز‌های اولیه دانش‌آموزان و ۵۰ درصد شهریه دانشجویان از طریق کمیته امداد تامین می‌شود.
انتهای پیام

captcha