قول معاون وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به تخلفات در مدرسه «زرآزوند»
کد خبر: 3789105
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

قول معاون وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به تخلفات در مدرسه «زرآزوند»

گروه شبکه اجتماعی ــ سیدجواد میری، پژوهشگر مطرح جامعه‌شناسی دین که در روزهای اخیر کمپینی برای جلوگیری از خشونت علیه کودکان در فضای مجازی به راه انداخته است، از تماس تلفنی معاون وزیر آموزش و پرورش و قول او برای رسیدگی به خشونت در مدرسه «زرآزوند» تهران خبر داد.

قول معاون وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به تخلفات در مدرسه «زرآزوند»به گزارش ایکنا؛ سیدجواد میری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و پژوهشگر مطرح جامعه‌شناسی دین در روزهای اخیر با ارسال نامه‌ای سرگشاده به وزیر آموزش و پرورش نسبت به خشونت علیه فرزند خردسال خود در مدرسه «زرآزوند» (واقع در منطقه 7 تهران) اعتراض کرد. وی همچنین با راه‌انداختن هشتگ «نه به خشونت علیه کودکان در مدارس» از سایر هم‌وطنان خواسته بود تخلفات انجام‌شده را به اطلاع وزیر آموزش و پرورش برسانند.

میری امروز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تماس رضوان حکیم‌زاده، معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش و قول او مبنی بر رسیدگی به تخلفات در مدرسه مذکور خبر داد. متن این نوشتار را با هم می‌خوانیم:

«با سلام

گزارش پیشرفت پرونده مدرسه زرآزوند و اخراج مدیر خاطی مدرسه

خوشبختانه پیگیری‌های والدین مدرسه زرآزوند مبنی بر شکایت از سوء مدیریت مدیر مدرسه دبستان به نتیجه رسید. امروز خانم دکتر حکیم زاده، معاون محترم وزیر آموزش و پرورش شخصاً به من زنگ زدند و قریب به نیم ساعت صحبت کردیم. ایشان نام مدرسه و نام مدیر خاطی را یادداشت کردند و من به نمایندگی از والدین شاکی گفتم که ۱۹ فقره از ایشان در منطقه ۷ شکایت ثبت شده است، اما تاکنون هیچ ترتیب اثری نداده‌اند، خانم دکتر قول مساعدت دادند و من گفتم که مدیر همه جا شایع کرده است که همسرش در بیت رهبری هستند و از این طریق والدین را می‌خواهند مرعوب کنند.

امروز حتی خبرنگار خبرگزاری تسنیم با مدرسه تماس گرفته و مدیر با عصبانیت گوشی را قطع کرده است. به امید خدا و پیگیری همه عزیزان در این هفته مدیر خاطی برکنار خواهند شد و ان‌شاءالله شاهد برخوردهای زشت در مدارس با نونهالان نباشیم. در گام اول، اعتراض من برای احقاق حقوق فرزند خودم بود، ولی هر چه پیش‌تر رفتیم، متوجه ابعاد سرکوب و تحقیر و تبعیض و ضرب و شتم مدیر در حق فرزندان این کشور شدم و خدا را شاهد می‌گیرم که برای جلوگیری از ضایع‌شدن حق عموم پافشاری کردم. از همه شما که در این مدت ما را از سراسر کشور یاری کردید، صمیمانه سپاسگزارم».

انتهای پیام

captcha