راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش اقتدار و وحدت ملت ایران است
کد خبر: 3789120
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش اقتدار و وحدت ملت ایران است

گروه فرهنگی-مدیر آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، تجلی پشتوانه مردمی و عظیم نظام جمهوری اسلامی است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای ملت ایران است تا با وحدت و حضور حماسی، اقتدار و وحدت خود را به نمایش بگذارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش اقتدار و وحدت ملت ایران است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین خیرجویی، مدیر آموزش و پرورش سلماس، عصر امروز، 21 بهمن ماه، در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه را تجلی پشتوانه مردمی و عظیم نظام دانست و گفت: مردم در دوران مختلف انقلاب، حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته‌اند و فرهنگیان و دانش‌آموزان انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان سلماس، آماده حماسه‌آفرینی مجدد در یوم‌الله 22 بهمن هستند.
خیرجوئی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای ملت ایران است تا با وحدت و حضور حماسی، اقتدار و وحدت خود را به نمایش بگذارند.
وی با تأکید بر اهمیت حضور دانش‌آموزان در این راهپیمایی گفت: وظیفه ما انتقال ارزشها به نسل جدید است ویقیناً این راهپیمایی‌ها در ذهن نوجوانان ما حک خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه مردم سلماس در سال‌های گذشته حضور حماسه‌انگیزی داشته‌اند، افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان طبق سال‌های قبل از مسجد جامع تا میدان توحید ادامه پیدا می‌کند.
وی اظهار نمود : مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن در ساعت 21 همراه با بانگ تکبیر الله‌اکبر در محل میدان توحید برگزار می‌شود.
نقاشی پرچم ایران روی صورت کودکان، اجرای حرکات نمایشی ورزشی، برپایی مسابقه عکاسی و اجرای سرود همسرایان فجر از برخی برنامه‌هایی است که در این روز اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha