ارسال ۲۵ اثر به جشنواره قرآن در رسانه خراسان‌شمالی
کد خبر: 3790718
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

ارسال ۲۵ اثر به جشنواره قرآن در رسانه خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌شمالی از ارسال ۲۵ اثر به جشنواره قرآن در رسانه از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی خبرداد.

ارسال ۲۵ اثر به جشنواره قرآن در رسانه خراسان‌شمالیعلی خادمی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: 25 اثر به دبیرخانه جشنواره قرآن در رسانه از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی ارسال شده که هم اکنون آثار در مرحله داوری هستند.
وی با اشاره به اینکه افراد می‌توانستند در بخش‌های عکس، خبر، مصاحبه و گزارش آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: برای هر فرد در دو رشته با دو اثر امکان شرکت وجود داشت، و آثارارسالی باید از تاریخ یکم فروردین ماه سال 96 لغایت 22 بهمن ماه سال جاری در رسانه‌های محلی دارای مجوز «مکتوب و الکترونیک سرپرستی خبرگزاری‌ها و نمایندگی نشریات سراسری دارای مجوز با محوریت استانی» منتشر شده باشد.
خادمی ادامه داد: نتایج جشنواره قرآن در رسانه تا پایان سال جاری اعلام شده و از برترین‌ها این مهم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیسی تقدیر خواهد شد.
وی بیان کرد: جشنواره ویژه قرآن و عترت با هدف تعالی مفهومی و محتوایی رسانه‌های استانی مکتوب و الکترونیک بر محور قرآن و سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) برگزار‌شده است.
انتهای پیام

captcha