بانوان در راه رسیدن به عصمت فاطمی تلاش کنند
کد خبر: 3793719
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

بانوان در راه رسیدن به عصمت فاطمی تلاش کنند

گروه اجتماعی-فرماندار ماکو تاکید کرد: بانوان جامعه به حجاب و عفاف خود اهمیت خاصی بدهند و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند.

بانوان در راه رسیدن به عصمت فاطمی تلاش کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین عباسی، فرماندار ماکو، ظهر امروز، ۷ اسفند ماه، در مراسم بزرگداشت مقام مادر که به‌مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ماکو ترتیب یافت، گفت: ۲۰جمادی‌الثانی سالروز ولادت باسعادت اسوه طهارت و معنویت، بهانه خلقت، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن است که گرامیداشت سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره)، بهانه‌ای نیک شد تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان یکبار دیگر نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی تبیین و تشریح شود.
وی در ادامه حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان نمونه در همه زمینه‌ها الگوی مناسب و شایسته یاد کرد و ادامه داد: امروزه دختران، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره خدایی و روش و راه بی‌منتهای دخت گرامى رسول خدا(ص)، این مهم را سرمشق خود سازند.
فرماندار ماکو تاکید کرد: قشر خانم جامعه به حجاب و عفاف خود باید اهمیت خاصی بدهند و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند.
وی تصریح کرد: آرزومندم همگان بتوانیم با سرمشق‌پذیری از ذات مقدس و الهی اهل بیت در زندگی خود، از این راه بس نورانی خارج نشویم.
عباسی با بیان اینکه بانوان کشور از ابتدای انقلاب اسلامی همواره هم‌دوش مردان در بسیاری از تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه‌ ما سهیم و اثرگذار بوده‌اند افزود: نباید به مسائل نگاه جنسیتی داشت، چراکه به برکت انقلاب اسلامی، زنان ایرانی در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حضور فعال و تاثیرگذاری داشته‌اند.
شایان ذکر است، اجرای موسیقی، قرائت شعر، دکلمه و تجلیل از مادران و همسران شهداء، بانوان شاغل در ادارات، ورزشکاران، هنرمندان، فعالین اجتماعی و زنان سرپرست خانوار شهرستان ماکو از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha