یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرمان افتتاح شد
کد خبر: 3794099
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
با حضور ، معاون دانشگاه پیام نور کشور ،

یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرمان افتتاح شد

گروه سیاست و اقتصاد - طی مراسمی با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، معاون دانشگاه پیام نور کشور از مادران شهدا تجلیل و یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان شامگاه پنج‌شنبه، 8 اسفند در این مراسم با بیان اینکه در مورد شهدا تبیین کردن کار ساده‌ای نیست، گفت: شهدا در سه معرفت و شناخت، فوق‌العاده عمل کردند که اولین شناخت شهدا به جهان اطراف خودشان بود و این جهان‌بینی شهداست.
وی با بیان اینکه شهدا دنیا را خوب شناختند، واقعیت‌ها و غیر واقعیت‌ها را خوب از هم تشخیص دادند و حقیقت‌ها و هیاهوها را خوب توانستند از هم جدا کنند، تصریح کرد: شهدا در این معرفت در دانشگاه بزرگ انسان‌سازی بزرگ هشت سال دفاع مقدس نمره ممتازی گرفتند.
وی با اشاره به اینکه معرفت دوم شهدا این بود که جوانی را خوب شناختند که از بزرگترین نعمت‌های خداوند است، بیان کرد: معرفت سوم که مهم و اصلی بود شناخت هدف از انسان و انسانیت بود که خوب شناختند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: جبهه‌ها، دانشگاه اخلاق عملی بود که اخلاق نظری و تئوری آن را به سرعت در همان دانشگاه و شب‌های عملیات می‌آموختند و به آن عمل می‌کردند و نمونه‌های زیادی هم دارد.
انتهای پیام

captcha