اعزام ۹۲۰ زن سرپرست خانوار آذربایجان غربی به سفر‌های زیارتی
کد خبر: 3794467
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

اعزام ۹۲۰ زن سرپرست خانوار آذربایجان غربی به سفر‌های زیارتی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی از اعزام ۹۲۰ نفر از زنان سرپرست خانواده به سفر‌های زیارتی خبر داد و گفت: برای اعزام زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت این نهاد به مشهد ۲۵۰ میلیون تومان و برای اعزام آنان به عتبات عالیات ۸۶ میلیون تومان هزینه شده است.

اعزام 920 زن سرپرست خانوار آذربایجان غربی به سفرهای زیارتی

بهزاد نیک‌مرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: به‌همت این نهاد، ۹۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی در اسفندماه به زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
وی ادامه داد: از این تعداد، ۸۰۰ مددجو به مشهد مقدس در دو کاروان زیارتی ۴۰۰ نفری به مدت ۶ روز و ۴۰ مددجو به عتبات عالیات به مدت ۱۰ روز اعزام می‌شوند و همچنین زمان اعزام ۸۰ مددجو نیز تاکنون مشخص نشده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای اعزام زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس ۲۵۰ میلیون تومان و برای اعزام آنان به عتبات عالیات ۸۶ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی و دینی به مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد به‌شمار می‌آید، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح شوق زیارت و برگزاری اردوهای زیارتی به ویژه اعزام مددجویان زیارت اولی به مشهد مقدس، تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت حمایت این نهاد است.
نیکمرام افزود: بدون تردید اردوهای فرهنگی، آموزش و زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روزافزون سطح اعتقادات، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تعداد مددجویان اعزام شده به سفرهای زیارتی از ابتدای امسال، بیان کرد: در سال جاری، ۴۳۵۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی با هزینه یک میلیارد و ۳۰۶ میلون تومان در قالب طرح شوق زیارت و اردوهای زیارتی به شهرهای مشهد، قم و عتبات عالیات اعزام شده‌اند.
انتهای پیام

captcha