فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علوم دینی «حاج شیخ محمد» سنندج
کد خبر: 3795009
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علوم دینی «حاج شیخ محمد» سنندج

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سنندج از اعلام فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علوم دینی مسجد حاج شیخ محمد سنندج برای سال آینده خبر داد.

حمید حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مدرسه علوم دینی حاج شیخ محمد سنندج برای سال جدید در رشته فقه امام شافعی در دوره مقدماتی و متوسطه طلبه پذیرش می‌کند.
وی افزود: برخورداری از سلامت روحی و جسمی، التزام به قوانین مدرسه و اینکه متقاضیان دوره متوسطه باید دارای مدرک پایان دوره مقدماتی و یا معادل آن باشند، از جمله شرایط ثبت‌نام است.
حسینی با بیان اینکه ثبت‌نام از طلاب و علاقمندان به فراگیری علوم دینی از اول اسفند شروع شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد، اعلام کرد: مراجعه حضوری ثبت‌نام‌کنندگان برای تحویل مدارک و مصاحبه از ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه علم و معلم از بزرگترین نعمت‌های الهی است که به بشریت ارزانی شده و مسلمانان از این دو نعمت یعنی قرآن و پیامبر(ص) بهره لازم را کسب کرده‌اند، بیان کرد: هدف از تأسیس مدرسه علوم دینی حاج شیخ محمد انتشار این علم گرانبها و معرفی این معلم است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سنندج عنوان کرد: مسجد حاج شیخ محمد با ۸۷۰ هزار مترمربع مساحت به عنوان بزرگترین موقوفه استان کردستان در محله آغه زمان سنندج قرار دارد.
وی در پایان یادآور شد: این موقوفه بزرگ دارای ۶۱۰ رقبه با کاربری‌های مسکونی، تجاری و اداری است و درآمد این رقبات برابر نیات واقف و هزینه‌های روزانه مسجد، تعمیر، مرمت و بازسازی آن هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha