۵۱۹ اثر به همایش «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» در یزد ارسال شد
کد خبر: 3795143
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

۵۱۹ اثر به همایش «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» در یزد ارسال شد

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» از ارسال ۵۱۹ اثر به دبیرخانه این همایش در استان یزد خبر داد.

مهدیه پورآدینه، مسئول دبیرخانه اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» در استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از ارسال 519 اثر به دبیرخانه همایش خبر داد و اظهار کرد: هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» از بعد ملی بودن بسیار حائز اهمیت است و از نقاط قوت آن حضور دانشگاه‌های طراز کشور در آن است که با همکاری وزارت راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، شورای عالی آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای ارسال آثار به همایش سایتی راه‌اندازی شد، گفت: در مرحله اول 625 نفر در بخش‌های طراحی، عکاسی، ارائه مقاله ثبت نام کردند.
پورآدینه ادامه داد: 196 مقاله از طریق سایت دریافت شد که در نهایت توسط 51 داور از دانشگاه‌های مختلف کشور داوری و 3 اثر برتر شناخته شد.
مسئول دبیرخانه اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» در استان یزد بیان کرد: 80 اثر حوزه عکاسی به‌دلیل رعایت دستورالعمل‌های چاپ از طریق پست به دبیرخانه ارسال و با حضور 3 داور معمار عکاس آثار داوری و 3 اثر برتر انتخاب شد.
وی ادامه داد: 243 اثر در حوزه طراحی نیز به دبیرخانه ارسال و جلسه داوری در بخش طراحی در ستاد دانشگاه یزد با حضور 9 داور طراحی که از دانشگاه‌های مختلف بودند، برگزار شد و 18 آثار برتر انتخاب شدند که 6 اثر در بخش دانشجویی، 6 اثر در بخش مشاوران و 6 اثر برتر در بخش نوسازی انتخاب شد.

انتهای پیام

captcha