خبرنگاران ایکنا چهره قرآنی بوشهر شدند
کد خبر: 3795953
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

خبرنگاران ایکنا چهره قرآنی بوشهر شدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آئین اختتامیه دومین هفته «قرآن و عترت» استان بوشهر، حامد فکوری و محمد عبیدی، خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به عنوان چهره شاخص استان بوشهر در حوزه خبرگزاری قرآنی سال 1397 انتخاب و تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آئین اختتامیه دومین هفته «قرآن و عترت» استان بوشهر، حامد فکوری و محمد عبیدی، خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به عنوان چهره شاخص استان بوشهر در حوزه خبرگزاری قرآنی سال 1397 انتخاب و از سوی فاطمه کرم پور، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تجلیل شدند.

در بخشی از این تقدیرنامه که زینت بخش به امضای دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان بوشهر شده، آمده است:

بسمه تعالی

قرآن کریم گنجینه بی‌نهایت و سرچشمه زلال هدایت است که از ناحیه رب جلیل بر قلب مطهر پیامبر اعظم(ص) که به وسعت همه عالم وجود و ظرف ثقل اکبر در لیلة القدر که از هزار ماه برتر است، نازل شد و مقصد آن کمال انسان و رسیدن به خدا است.

درک حقایق قرآن جز به طهارت نَفس، تدبُر و اخذ از ناحیه ائمه اطهار (صلوات الله علیهم) میسر نمی‌شود. معلمان، مفسران، هنرمندان، حافظان و قاریان هر کدام تلاش کرده‌اند، خدمتی به ساحت مقدس کلام الله مجید کنند و عشق و ارادت خویش را به منصه ظهور برسانند.

و اینک که جنابعالی با عنایت حق تعالی و با همت والای خود به عنوان چهره شاخص استان در حوزه خبرگزاری قرآنی، در سال 1397 انتخاب شده‌اید، ضمن تبریک، این لوح تقدیر به رسم یادبود محضرتان تقدیم می‌گردد. دوام توفیقات شما را در نشر و ترویج فرهنگ قرآنی از درگاه خداوند متعال آرزمندیم.

سیده فردوس رضوی

انتهای پیام 

captcha