جهاددانشگاهی؛ از بازوان توانمند سمنان در فعالیت‌های مختلف
کد خبر: 3796229
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

جهاددانشگاهی؛ از بازوان توانمند سمنان در فعالیت‌های مختلف

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان از میزبانی موفق جهاد دانشگاهی در ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از بازوهای توانمند استان در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی است.

جهاددانشگاهی؛ یکی از بازوهای توانمند استان در فعالیت‌های مختلف

به گزارش ایکنا از سمنان، نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان سمنان شب گذشته، 17 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند برگزاری ششمین دوره آزمون دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در مقایسه با دوره‌های گذشته بسیار مطلوب بود، گفت: عملکرد جهاددانشگاهی استان سمنان به‌عنوان مجری برگزاری این دوره بسیار مطلوب و رضایت‌بخش بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از بازوهای توانمند استان در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی است، متذکر شد: این مجموعه در روند اجرا و برگزاری این آزمون بسیار پرتلاش و جهادی عمل کردند که از زحمات و فعالیت‌های چند روزه مجموعه جهاددانشگاهی جهت اجرای مطلوب این دوره تقدیر و تشکر می‌کنیم‌.

به گفته وی، نزدیک به هزار نفر در استان سمنان در این آزمون در سه دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه پیام نور گرمسار به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

captcha