اعزام ۱۲۰ دانشجو از دانشگاه سمنان به اردو‌های راهیان نور
کد خبر: 3797645
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

اعزام ۱۲۰ دانشجو از دانشگاه سمنان به اردو‌های راهیان نور

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه سمنان از اعزام ۱۲۰ دانشجوی دختر این دانشگاه به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام 120 دانشجو از دانشگاه سمنان به اردوهای راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان امروز، 22 اسفند در جمع خبرنگاران از اعزام کاروان دانشجویان دختر این دانشگاه به اردوی معنوی راهیان نور خبر داد وگفت: این اردو در قالب ۱۲۰ نفر از دانشجویان دختر این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور است.

وی ادامه داد: دانشجویان پسر این دانشگاه نیز امروز، ۲۲ اسفندماه ۹۷ به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که این اردو تا قبل از سال نو به پایان می‌رسد.

نصیری با اشاره به اینکه این دانشجویان توسط سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند، بیان کرد: فکه، شلمچه، دوکوهه، هویزه، کانال کمیل، طلائیه، هور، اروندکنار از مناطق عملیاتی هستند که دانشجویان از آن بازید می‌کنند.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این اردوی دانشجویی تا بیست و ششم اسفندماه ادامه دارد، متذکر شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌خصوص حضور دانشجویان در روز بیست و دوم اسفندماه مقارن با روز شهدا در مناطق عملیاتی یکی از اهداف این اعزام است.

وی یادآور شد: یک هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان سمنان به راهیان نور اعزام می‌شوند که کاروان زیارتی دختران دانشگاه سمنان تقریباً ۱۰ درصد از کل دانشجویان را شامل می‌شود.

به گفته نصیری تقدیر از رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، آشنایی با مناطق عملیاتی جنگی و تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان از دیگر اهداف این اردو است.

انتهای پیام

captcha