تصمیم‌گیری برای پخش آثار سینمایی در نوروز با معاونت سیماست
کد خبر: 3797896
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

تصمیم‌گیری برای پخش آثار سینمایی در نوروز با معاونت سیماست

مدیر فیلم و سریال شبکه سه درباره چرایی پخش نشدن فیلم‌های شاخص سینمای ایران در جدول پخش نوروزی فیلم‌های سینمایی این شبکه اعلام کرد شورای فیلم معاونت سیما در این مورد تصمیم‌گیری کرده است.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: مهدی آذرپندار مدیر فیلم و سریال شبکه سه در پاسخ به این پرسش که چرا در جدول پخش فیلم‌های سینمایی ویژه نوروز امسال، اکثر فیلم‌های شاخص سینمای ایران در دستور پخش سایر شبکه‌ها قرار گرفته و شبکه سه سهم ناچیزی در این میان دارد، گفت: اولاً باید بگویم که بحث فیلم‌های سینمایی شبکه‌ها چه داخلی و چه خارجی ارتباطی با گروه فیلم و سریال هر شبکه ندارد. باکس‌های سینمایی در اختیار شورای فیلم و ذیل معاونت سیماست و آنها فیلم‌ها را به شبکه‌ها تخصیص می‌دهند.

وی افزود: البته تا جایی که مطلعم شبکه سه مثل همیشه به دنبال پخش فیلم‌های درجه یک، جذاب و ارزشی سینمای ایران بوده و هست. تا جایی که مدیریت شبکه به بازپخش فیلم‌های درجه یک ارزشی بیشتر تمایل دارد تا پخش سایر فیلم‌ها.

آذرپندار در پایان تاکید کرد: بهتر است برای اطلاع دقیق از نحوه انتخاب فیلم‌ها و چرایی‌های این لیست و نحوه توزیع فیلم‌های ایرانی بین شبکه‌ها، از معاونت مربوطه سوال بفرمائید.

انتهای پیام

captcha