کاروان قرآنی تهران عازم مناطق سیل‌زده گلستان می‌شود
کد خبر: 3800320
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
قره‌شیخلو:

کاروان قرآنی تهران عازم مناطق سیل‌زده گلستان می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ گروهی متشکل از سازمان‌های دارالقرآن الکریم و تبلیغات اسلامی به منظور بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده به‌ویژه اوضاع مؤسسات و خانه‌های قرآن و همچنین اجرای محافل و کرسی‌های تلاوت و همچنین توزیع هدایا به استان گلستان اعزام می‌شود.

مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن اعلام حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان، گفت: گروهی متشکل از اعضای هیئت امنای سازمان متشکل از عباس سلیمی، احمد ابوالقاسمی، بنده و همچنین دیگر اعضای جامعه قرآنی چون محمدهادی صلح‌جو و مهدی عادلی فردا، 11 فروردین‌ماه عازم استان گلستان خواهد شد.
وی ادامه داد: این عزیمت به منظور بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده به ویژه اوضاع مؤسسات و خانه‌های قرآن و همچنین اجرای محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن و دیگر برنامه‌های قرآنی در نظر گرفته شده در کمپ‌ها و محل‌های اسکان سیل‌زدگان انجام می‌شود.
قره‌شیخلو با تأکید بر اینکه در این شرایط انجام فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که موجب تقویت روحیه سیل‌زدگان شود، لازم و ضروری است، اضافه کرد: همچنین تعدادی هدایای قرآنی نیز متشکل از 1000 جلد قرآن و دو هزار و 500 جلد کتاب‌ با موضوع داستان‌های قرآنی و نقاشی‌های قرآنی ویژه گروه سنی خردسالان و نوجوان در نظر گرفته شده است که میان افراد توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این اعزام با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، ادامه داد: این سفر به مدت دو روز و تا دوشنبه شب، 12 فروردین‌ماه به طول می‌انجامد که طی آن نیز جلساتی به منظور تصمیم‌گیری در خصوص نحوه حمایت‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha