
محمود رضا معموری، فرماندار شهرستان مانه و سملقان در گفتوگو با ایکنا از خراسانشمالی، اظهار کرد: سیلاب شب گذشته راه ارتباطی 15 روستای دهستان «شیرین سو» با مرکز این شهرستان در خراسانشمالی را مسدود کرده است.
وی با بیان اینکه سیل جاده خرتوت به سمت کهنه جلگه را کاملا تخریب کرده، افزود: به همین دلیل هم اکنون راه روستاهای قزلر قلعه بالا و پایین، کوه قلعه، چهل گذر، چاقان، یموق، شاتوت، شورسو، پوست دره، سوخلی، شبلی، یارچلی، کاریز اراز، محمد وردی، الله قلی و کهنه جلگه بسته شده است.
وی یادآورشد: در حال حاضر این روستا ها فاقد برق و گاز هستند و تلاش میشود تا هرچه سریعتر راه ارتباطی این روستاها بازگشایی شده و برق و گاز این مناطق نیز وصل شود.
انتهای پیام