تجمع دانشجویان علوم پزشکی اردبیل در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه
کد خبر: 3802698
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

تجمع دانشجویان علوم پزشکی اردبیل در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری تجمع دانشگاهیان در محکومیت اخیر سرکرده استکبار جهانی (ترامپ) و حمایت از سپاه پاسداران مقتدر، فردا، پنج‌شنبه در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد‌.

تجمع دانشجویان علوم پزشکی اردبیل در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاهحجت‌الاسلام حمید واحدی‌زاده، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل (اعم از دانشجویان، کارکنان و اساتید) در مسجد امام علی(ع) این دانشگاه  خبر داد و افزود: این تجمع فردا ۲۲فروردین سال‌جاری ساعت ۱۲:۳۰ ظهر برگزار می‌شود.

وی  گفت: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه های شیطان بزرگ فریب نمی خورد.

واحدی‌زاده بیان کرد: این اقدام سفیهانه آمریکا در قراردادن نام پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، نشانه‌ آشکاری بر درستی مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که موجب محبوبیت بیش از پیش پاسداران انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام

captcha