مسابقات بین المللی قرآن بانوان، فرصتی برای همدلی
کد خبر: 3802938
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد:

مسابقات بین المللی قرآن بانوان، فرصتی برای همدلی

گروه مسابقات _ معصومه ابتکار طی بازدید از سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان گفت: این مسابقات فرصت همدلی را در جهان اسلام ایجاد می کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، عصر امروز، ۲۲ فروردین ماه با حضور در هتل هما با رئیس ستاد این رقابت ها و نیز هیئت داوران آن دیدار و گفتگو کرد.
وی با تقدیر از سازمان اوقاف وامور خیریه به دلیل برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بانوان، اظهار کرد: این رقابت ها تجلی وحدت میان ملت های مسلمان است.
وی تاکید کرد: قرآن و فعالیت های مرتبط با آن مثل این مسابقات باعث می شود در شرایطی که دشمنان می خواهند قلوب مسلمانان را از هم دور کنند، وحدت بر مدار وحی ایجاد شود.
ابتکار، توجه به ترجمه و مفاهیم قرآن را در کنار حفظ و قرائت ضروری دانست و بیان کرد: این باعث تدبر در آیات شود.
وی تاکید کرد: امید است درباره شخصیت های برجسته جهان اسلام از زنان نیز تولیدات تصویری ساخته شود.
بنابر این گزارش، سید مصطفی حسینی، رئیس ستاد سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن نیز با اشاره به گلایه بانوان از نبود مسابقات بین المللی گفت: با توجه به آنکه بانوان ۷۰ درصد از متسابقین و نیز حافظان کل کشور را تشکیل می دهند، این گلایه بجا بود.
وی ادامه داد: از میان بالغ بر ۲۰ هزار حافظ قرآن بیش از ۷۰ درصد زنان هستند و لذا این مسابقات باعث درخشش و حضور آنها در میادین بین المللی می شود.
انتهای پیام

captcha