جانبازان و ايثارگران پشتوانه انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3803134
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

جانبازان و ايثارگران پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

گروه سیاسی ــ فرماندار شهرستان سنندج جانبازان و ايثارگران را پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنان ايستاده‌اند تا نام، ياد و فرهنگ شهيدان را زنده نگه داشته و همچنان علمداران اين انقلاب باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی، فرماندار شهرستان سنندج در مراسم گرامیداشت روز جانباز که به مناسبت اعیاد شعبانیه امروز، 24 فروردین ماه در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، جانبازان و ايثارگران را پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: آنان اگر چه پايشان و یا دستشان را از دست داده‌اند، اما ايستاده‌اند تا نام، ياد و فرهنگ شهيدان را زنده نگه داشته و همچنان علمداران اين انقلاب باشند.
وی عنوان کرد: جانبازان در میدان عشق و ایثار بخشی از عزیزترین سرمایه خود را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امنیت و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.
رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم گفت: سربلندی ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی ایثارگران والامقامانی است که عاشقانه و لبیک گویان به فرمان امام زمان خود والاترین نعمت خدادادی یعنی جان و سلامتی خود را در طبق اخلاص نهادند و برای اهدای جان گوی سبقت را از هم ربودند.
وی با بیان اینکه تجلیل از ایثارگری‌های جانبازان و ایثارگران در جامعه یک ضرورت است، عنوان کرد: باید فرهنگ از خود گذشتگی، ایثارگری و فداکاری به بهترین شیوه ممکن بین مردم به ویژه بین نسل جوان تبیین شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران شخصیت‌های بزرگی هستند که تاریخ انقلاب اسلامی را روشن کرده‌اند لذا بر همگان واجب است که همواره تکرم از این عزیزان را در رأس کارها و برنامه های خود قرار دهند.
وی جانبازان را سرمایه‌های اصلی نظام خواند و اعلام کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی را ناکام گذاشتند و جامعه را نيز از نظر فکری متحول نموده و به سمت ارزش‌های معنوی و الهی سوق دادند.
حجت‌الاسلام مهدی فرزی، مشاور نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه جانبازان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس همچون ستاره‌ای درخشیدند، افزود: جانبازان با الگوگیری از حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حماسه آفرینی‌های خود پرچم پرافتخار «لا إله إلّا اللّه» را در کشور به اهتزاز در آوردند.
یادآور می شود؛ در ادامه این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و از چند جانبازان گرانقدر استان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha