کمک‌رسانی قرآنیان رباط کریم به سیل‌زدگان
کد خبر: 3803299
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

کمک‌رسانی قرآنیان رباط کریم به سیل‌زدگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی رباط کریم به منظور برنامه‌ریزی برای تجلیل از مربیان قرآنی در روز معلم و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده برگزار شد.

کمک‌رسانی قرآنیان رباط کریم به سیل‌زدگان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با حضور حجت‌الاسلام ناصر حیدری، سرپرست این اداره به منظور برنامه‌ریزی برای تجلیل از مربیان قرآنی در روز معلم و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده امروز، 24 فروردین برگزار شد.
در این نشست، حجت‌الاسلام حیدری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته در راستای توسعه و نشر آموزه‌های قرآن كريم و با تأکید بر همدلی و تعامل مدیران مراکز قرآنی، خواستار ارتباط و همکاری بیشتر مدیران و دست‌اندرکاران قرآنی با اداره شد.
در ادامه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی نیز ضمن تشكر از تعامل و حمايت‌های اداره تبليغات اسلامی، انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه فرهنگ قرآني بیان کردند و قرار شد، مراسم تجلیل از مربیان در 12 اردیبهشت ماه به مناسبت روز معلم در نصیرشهر برگزار شود و همچنین قرار شد، کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری و به اداره تحویل شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha