بیانیه «گام دوم»؛ چراغ راه مسیر خودسازی و تمدن‌سازی
کد خبر: 3806111
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

بیانیه «گام دوم»؛ چراغ راه مسیر خودسازی و تمدن‌سازی

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب، توشه و چراغ راه ما در مسیر خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی باشد، گفت: این بیانیه در واقع شرح عروة‌الوثقی جمهوری اسلامی است.

جامعه پردازی و تمدن سازی در بیانیه گام دوم انقلاب توشه راه باشد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان که با محوریت ماه مبارک رمضان و بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیمای استان‌ها به میزبانی صداوسیما برگزار شد، بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغی رهبر معظم انقلاب را عروة الوثقای سیاست توصیف کرد،گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، توشه و چراغ راه ما در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.
وی با اشاره به روند رو به رشد نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، به سیاه نمایی دشمنان در این زمینه پرداخت، افزود: مأیوس کردن ملت و مسئولان از آینده نظام، کار دشمن است و به تعبیر رهبری، امیدآفرینی و نشان دادن نیمه پر لیوان، نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد است.
یعقوبی بر همگامی ائمه جمعه و رسانه استانی در گفتمان سازی گام دوم انقلاب و دوری از کار جزیره‌ای تأکید کرد، افزود: باید متن کارهای فرهنگی ما در دهه پیش رو، کار کردن روی همین بیانیه مهم باشد تا جهالت‌ها زدوده شده و فضیلت‌ها گسترش یابد.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین بر همکاری و هماهنگی ائمه جمعه در برگزاری شایسته بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در خراسان شمالی تأکید کرد، یادآورشد: این جشنواره، سبب معرفی مناسب ظرفیت‌های استان خواهد شد.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان هم در این نشست از تشکیل این گردهمایی و همگرایی امامان جمعه و رسانه استانی برای برگزاری مطلوب جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما، ابراز خرسندی کرد.
گفتنی است ائمه جمعه استان هم در این نشست به طرح انتقادها و پیشنهادهای خود برای اعتلا و تقویت برنامه‌های شبکه استانی پرداخته و از بخش‌های مختلف صداوسیما بازدید کردند.
انتهای پیام

captcha