اولین نماز جمعه اهواز پس از معارفه حجتالاسلاموالمسلمین سیدعبدالنبی موسویفرد، به عنوان امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور حجتالاسلاموالمسلمین محمد محمدیگلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجتالاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان و دیگر مقامات استانی اقامه شد.